المان های طراحی مدرن کلاسیک – بررسی المان های این سبک


المان های طراحی مدرن کلاسیک، المان هایی مدرن با درون مایه سنتی هستند که به فضا حس سبکی میبخشند. در این مقاله قصد داریم تا این المان ها را بررسی کنیم. اگر که به طراحی مدرن کلاسیک و اجزای آن علاقه مند هستید تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

 

 پالت رنگی ساده عضو اول المان های طراحی مدرن کلاسیک

اول از همه، رنگها بخش خیلی مهمی از یک محیط ها و فضاهای مدرن کلاسیک است. شما می توانید رنگ های مبلمان و دیوارها و فضا را با هم ترکیب کنید. البته یک فضای داخلی مدرن کلاسیک بدون نقص، باید تا جای ممکن ساده باشد. رنگ های اصلی این سبک خاکستری، نقره ای، سفید و سیاه هستند. به علاوه قهوه ای تیره و سایه هایی از آبی به این فضاها خیلی می آیند.

 

اهمیت متریال

حس و حالی از سبک مینیمالیسم و همچنین ترکیب سبک مدرن با متریال های باکیفیت ایجاد کنید. علاوه بر این از متریال های طبیعی ای استفاده کنید که حسی شیک به فضای داخلی مدرن کلاسیک شما می دهند. به همین دلیل دیتیل های طلایی، شیشه، مرمر، فلز و یا استفاده از مخمل برای آیتم های نرم، انتخابی عالی برای این سبک فارغ از زمان هستند. به عنوان مثال در حمام و آشپزخانه کپوش سنگ طبیعی یک جذابیت کلاسیک به فضا میدهد. از سوی دیگر کفپوش چوب طبیعی در اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری عطر و بوی جذاب و مدرن یک طراحی مینیمال را خلق میکند.

 

تمامی جزئیات حائز اهمیت هستند

جزئیات فقط جزئیاتی کم اهمیت نیستند. بلکه آنها هستند که طرح را به وجود می آورند.

خطوط ساده، اکسسوار ها و دکوراسیون قوی ترین تاثیرات ظاهری را دارند. هر دیتیلی در خانه شما میتواند فضای شما را چشمگیر و هایلایت کند. به همان نسبت یک نقاشی مینیمال بر روی دیوار یا نقوشی هندسی بر روی کوسن ها جزئیاتی تاثیر گذار در فضا هستند.

 

مبلمان با کیفیت

طراحی داخلی مدرن کلاسیک با طراحی مبلمان خاص خودش به تکامل میرسد. از انتخاب متریال مبلمان تا رنگ و جزئیات آن. مبلمان با کیفیت محیطی راحت و مدرن می آفریند.

 

کفپوش

عموما در فضاهای داخلی مدرن کلاسیک از فرش های رنگی نرم و یا کفپوش های چوبی استفاده می شود. به همین دلیل فرش و موکت جزئیات مهمی در ایجاد این حس و حال هستند.

دیوار های خنثی

دیوار ها باید یک پس زمینه خنثی برای فضای شما باشند. به این منظور، رنگ های تمیز، خنثی، تونالیته ی  رنگ های خاکی و یا سفید به فضا حسی فارغ از زمان و شیک می دهند. این مهمترین چیزی است که یک فضای مدرن کلاسیک را شکل می دهد. دیوار های خنثی بهترین پس زمینه و محیط را برای آثار هنری و دکراتیو ها و آینه و نورپردازی و مبلمان ایجاد میکند.

نمایشی کردن فضا

در نهایت، طراحی مدرن بسیار به درام و نمایش علاقه مند است. رنگ های چشمگیر ، یک اثر هنری مدرن یا یک مبلمان منحصر به فرد. کمی حس و حال درام آخرین امتیاز یک فضای داخلی کلاسک مدرن است. گرچه این حس درام باید یکی از ویژگی های اتاق باشد اما نباید به ویژگی اصلی تبدیل گردد. زیادی با آن بازی نکنید. ویژگی های اصلی فضای داخلی مدرن کلاسیک وقار و پختگی و اغواگری آن است.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.